Cludev är #modiga

Cludev är #modiga

Det kändes som en tuff utmaning att följa upp förra årets succé-event #modig 2014. Med gott mod tog vi oss dock an uppgiften ännu en gång, det är inte svårt att tacka ja när det är ett så pass roligt uppdrag. Eventet #modig 2015 blev om möjligt ännu bättre än året innan. Det var slutsålt och smockfullt i Motala Convention Centre och de olika talarna var lysande!

Konferencier för dagen var tidningen Resumés chefredaktör Claes de Faire. Han gjorde ett strålande jobb och utmanade de olika talarna och panelerna med intressanta frågeställningar rakt igenom. Hans rutin som moderator bar konferensen och adderade en ny dimension.

Huvudnummer för i år var motalasonen, popstjärnan, entreprenören, debattören, traventusiasten och internetgurun Alexander Bard. Vilket proffs, hans dragning om Internetrevolutionen blandade fakta med ren stå-upp-komik. En lysande stjärna!

Övriga talare ser ni nedan. Läs mer om #modig.

I övrigt är vi stolta över insatserna från alla elever på modig.academy. Ni är framtidens stjärnor.

Nu hoppas vi på en uppföljning 2016. Det vågar vi.

Tags:
,
Björn Orrenius
Björn Orrenius
bjorn.orrenius@cludev.se

Björn har lång erfarenhet av digital affärsverksamhet för stora företag som Adidas, Com Hem, Beckers, Glocalnet, Omega, Länsförsäkringar med flera. Under åren har han arbetat på mediebyrå, reklambyrå, webbyrå, på marknadsavdelning samt i egna projekt. Björn arbetar som strateg, projektledare och affärsutvecklare.