Motala.se vinnare av Agda Digital 2013!

Motala.se vinnare av Agda Digital 2013!

Igår var vi på gala i Linköping på Koncert och Kongress då Agdagalan gick av stapeln. Vi var nominerade för årets bästa digitala marknadsföring för vårt arbete med Motala.se. Tänka sig vi vann!

Arbetet med Motala.se har betytt mycket för oss och har varit en spännande resa på många sätt. Vi har fått arbeta med något vi verkligen brinner för och med en kund som har varit lyhörd, intresserad och modig. Med dessa förutsättningar så är det tacksamt att arbeta och vi vill rikta ett stort tack till Tillväxt Motala.

Projektet Motala.se visar verkligen vikten av allt vi står för på Cludev. En solid och bra digital strategi som grund där man ser webben som en helhet långt utanför den egna webbplatsen. Varumärke, målgrupper, sociala medier, Google etc måste med i beräkningarna. Vi har för Motala.se tidigare vunnit Svenska Publishingpriset och nu då även Agda Digital. 2 kvitton på att vi gör rätt!

Stort tack till MARÖ, juryn och Alex Schulman som gav oss en rolig kväll!

Björn Orrenius
Björn Orrenius
bjorn.orrenius@cludev.se

Björn har lång erfarenhet av digital affärsverksamhet för stora företag som Adidas, Com Hem, Beckers, Glocalnet, Omega, Länsförsäkringar med flera. Under åren har han arbetat på mediebyrå, reklambyrå, webbyrå, på marknadsavdelning samt i egna projekt. Björn arbetar som strateg, projektledare och affärsutvecklare.