Vätternrundan.se är bäst i Sverige!

Vätternrundan.se är bäst i Sverige!

På #Topp100-galan utsågs 2015 nya Vätternrundan.se till Sveriges bästa livsstilssajt. Webbplatsen har utvecklats av oss på Cludev. Det känns fantastiskt att få ett sådant prestigefyllt pris. Ja, vi är stolta till 1000! Stort grattis till Vätternrundan som vågade satsa nytt och tänka lite annorlunda.

Den här utmärkelsen visar att Cludevs koncept med fokus på en god strategisk grund är rätt. För ofta ser vi projekt där tekniken tillåts styra. Enligt vår modell sätter vi först en digital strategi som ska harmonisera med befintliga varumärket, säljmål, kompetenser osv. Därefter utser vi lämpliga metoder och tekniker för att uppfylla strategins vision och mål. Projektet nya vätternrundan.se är ett klockrent exempel på det.

Nu hoppas vi på fina rundor och nya spännande projekt framöver.

Läs mer om #Topp100 här.
Se Vatternrundan.se här.

I vår arbetsgrupp ingår:

Björn Orrenius, Projektledare och strateg
Darren Potter, Teknisk produktionsledare och strateg
Phil Bywater, Webbutvecklare
Daniel Dufwenberg, Art director, Ariom

Björn Orrenius
Björn Orrenius
bjorn.orrenius@cludev.se

Björn har lång erfarenhet av digital affärsverksamhet för stora företag som Adidas, Com Hem, Beckers, Glocalnet, Omega, Länsförsäkringar med flera. Under åren har han arbetat på mediebyrå, reklambyrå, webbyrå, på marknadsavdelning samt i egna projekt. Björn arbetar som strateg, projektledare och affärsutvecklare.